Infolinia 608 817 115

Zwroty i reklamacje

Reklamacja – plik do pobrania

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią paragonu, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamację można wysłać Pocztą Polską lub złożyć osobiście w naszym punkcie odbioru osobistego.

Reklamacji podlegają tylko i wyłącznie uszkodzenia mechaniczne produktu !!!

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziecie Państwo do pobrania powyżej.

W przypadku gdy  reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest możliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

Koszty przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku uznania reklamacji.